П`ятниця, 25.09.2020, 03:55
| RSS

Меню сайту
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2014 » Травень » 7 » 28 березня
11:03
28 березня

24 березня 2014 року в Гоголівській аудиторії НДУ пройшла науково-практична конференція, присвячена 200-річчю від дня народження Великого Кобзаря, у якій взяли участь учителі світової та української літератури. У ході жвавої дискусії, яку координував декан філологічного факультету Забарний О.В., учасники зібрання обговорили питання сучасного прочитання творів Т.Шевченка, ролі поета у вихованні національно свідомих громадян України. З доповідями виступили викладач НДУ Моціяка О.М., учителі Коткова Л.І., Салівон Т.І. У рамках заходу відбулася презентація книги професора Самойленка Г.В. «Шевченко і Ніжинська вища школа». Підсумки конференції підвела методист ММК С.І.Сватенкова.
   Під час весняних канікул у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах для учнів проводились різноманітні конкурси, естафети, ігри, змагання, КВК, бліц-вікторини, екскурсії, юридичні аукціони.
  Працювала психологічна служба, яка надавала індивідуальні консультації дітям, схильним до порушень поведінки.
  Засідав шкільний парламент, євро клуби. Проходили тренінги, літературні вітальні, зустрічі з ветеранами шкіл, рейди у місця дозвілля молоді. Згідно плану працювали гуртки та секції.
  Діти відпочили і з новими силами готові до навчання.
  
   25.03.14 р. в ДНЗ № 23 проведений колективний перегляд навчально – розвивальної діяльності дітей з мовленнєвого розвитку на тему «Весняні пригоди малят» з метою підвищення якості щодо проведення навчально – розвивальної діяльності з дітьми та обміну досвідом серед вихователів ДНЗ.
  
   25.03.2014р. в НБДЮ відбулося засідання майстерні для обдарованих дітей шкіл міста в якій прийняло участь більше 50-ти дітей з різних шкіл міста. Були організовані та проведені 4 майстер-класи:
  1) Атласна стрічка "Метелик", кер. Коросько Р.В..
  2) Оздоблення одягу бісерними елементами "Квіти" кер. Сачек І.М..
  3) Штучні квіти нетрадиційними техніками "Квіти зі старих джинсів" кер. Ярешко О.С..
  4) Сухе валяння "Квіти із шерсті" кер. Хоменко Ю.В.
  

   Про підсумки проведення державної атестації Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІ1 ступенів № 13 Ніжинської міської ради Чернігівської області
  Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 778, Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.07.2001 р. № 553, наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2013 р. № 772 «Про затвердження орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів», згідно наказів управління освіти Ніжинської міської ради від 22.09.2011 р. № 312 «Про затвердження перспективного плану атестації закладів освіти на 2012-2022 роки», від 13.09.2012 р. № 272 «Про державну атестацію закладів освіти у 2013-2014 н.р.», від 12.09.2013 року №321 «Про підготовку і проведення державної атестації Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Ніжинської міської ради Чернігівської області», з метою здійснення державного контролю за діяльністю закладів освіти з 12 по 26 листопада 2013 року проведено державну атестацію загальноосвітнього навчального закладу.
  При здійсненні атестаційної експертизи члени незалежної експертної комісії провели співбесіди з адміністрацією та педагогічним колективом, проаналізували документацію, провели контрольні заміри навчальних досягнень учнів, спостереження і анкетування учасників навчально-виховного процесу. Основні нормативні-правові документи, які регулюють діяльність школи, відповідають заявленому типу і статусу навчального закладу.
  Відповідно до рішення виконавчого комітету Ніжинської міської ради від 20.08.1991 року № 222 Ніжинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 функціонує з 1991 року. Директор школи Мазун А.Г. працює на посаді з 1994 року. Загальна кількість працівників школи 38. Навчається 226 учнів, сформовано 11 класів з середньою наповнюваністю 20,5 учнів. Заклад працює в одну зміну.
  Стан будівель школи відповідає санітарним нормам і правилам, але частина приміщень мають площу меншу від нормативної. Приміщення кабінету директора складає 60% від нормативної. Відсутнє приміщення гардеробної. Немає приміщення для облаштування читальної зали, відсутні навчально-дослідна земельна ділянка, теплиця. Не встановлений стаціонарний пандус, проте при необхідності є пристосоване переносне обладнання для доступу людей з обмеженими фізичними можливостями. Школа забезпечена холодною та гарячою водою, обладнана внутрішніми туалетами для хлопчиків, дівчаток та персоналу школи. Каналізація працює на вигріб. Опалення школи здійснюється через індивідуальну котельню, яка атестована у 2011р. Тепловий режим школи витримується на достатньому рівні (18-200С) згідно норми. Територія школи огороджена, подвір’я знаходиться в належному стані. Коридори школи та класні кімнати оформлені інформаційними стендами, є куточки символіки. Приміщення озеленені. Проте дерев’яні конструкції будівель не оброблені вогнетривким розчином. Потребує заміни електроарматура вводу електромережі до приміщень їдальні та школи , дообладнання спортивний майданчик; необхідний поточний ремонт зовнішньої частини будівлі,огорожі спортивного майданчика.
  Навчальний заклад у повному обсязі укомплектований педагогічними кадрами. Усього працює 26 педагогічних працівників, з них основних працівників – 25, сумісників – 1. Повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр мають 25 педагогів, середню спеціальну педагогічну – 1. Із загальної кількості педагогічних працівників спеціалістів вищої категорії - 18, першої категорії - 1;мають звання «учитель-методист» - 6, «старший учитель» - 3, «Відмінник освіти України» - 3. Робота навчального закладу щодо проходження педагогічними працівниками атестації планується і проводиться відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників. .) 50% вчителів мають розроблені методичні рекомендації з досвіду роботи, але лише 4 затверджені методичною радою ЧОІППО. Жоден учитель не написав власної навчальної програми чи посібника. Потребує вдосконалення робота щодо створення та реалізації інноваційного освітнього проекту в закладі. Доцільно організувати роботу щодо впровадження музейної педагогіки в освітньо-виховному процесі, одним з напрямків якого є робота по створенню в школі історико-краєзнавчого музею. Кожен учитель працює над науково–методичною проблемою, про що свідчать їх напрацювання. Але потребує удосконалення робота над створенням творчої лабораторії вчителів: матеріали не в усіх систематизовані за темами, що вивчаються; відсутня картотека.
  У 2013-2014 н.р. педагогічні звання та нагороди мають 12 вчителів(46%), відповідно у 2011-2012 н.р. - 11(42.3%). На базі закладу протягом останніх 3-х років проводилися семінари тільки міського рівня (2011-2012 н.р. – 1, 2012-2013 н.р. – 2). 4 педагоги поширювали свій досвід роботи через видавничу діяльність на обласному рівні, 2 - на всеукраїнському (23 %). Потребує вдосконалення налагодження співпраці з вищими навчальними закладами, науковими установами щодо організації експериментальної роботи в закладі, а також підвищення результативності методичної роботи, оскільки за останні три роки тільки один педагог став лауреатом міського етапу конкурсу «Учитель року».
  Якість навчально-виховного процесу, рівень навчальних досягнень, результати участі у олімпіадах, конкурсах свідчить про необхідність удосконалення системи організації методичної роботи, широкого застосування моніторингових технологій з метою поглиблення аналізу роботи методичних об’єднань та підвищення результативності професійного рівня педагогів, навчальних досягнень учнів. Хоча відсоток навченості учнів на «7»-«12» балів відповідає достатньому рівню , але результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах бажає бути кращим. А для цього необхідно адміністрації школи посилити вимогливість до результату роботи вчителів, враховувати її під час проходження атестації. Організувати роботу щодо впровадження поглибленого та профільного вивчення предметів.
  З метою забезпечення профілактики негативних проявів поведінки неповнолітніх, упередження проявів правопорушень та злочинності у навчальному закладі розроблена чітка система заходів та здійснюється контроль за їх виконанням. Питання виховної роботи постійно розглядаються на засіданнях педагогічної ради .
  У навчальному закладі активно працює батьківський комітет та обраний орган громадського самоврядування закладу – піклувальна рада, які спланували свою діяльність для забезпечення належних умов: здобуття дітьми повної загальної середньої освіти. Піклувальна рада розглядає на своїх засіданнях найважливіші напрямки діяльності навчального закладу. Проте робота піклувальної ради потребує вдосконалення та нових підходів у своїй роботі: систематично вносити пропозиції щодо зміцнення матеріально-технічної, культурно-спортивної бази навчального закладу.
   Керівництво навчальним закладом цілеспрямовано працює над створенням позитивного іміджу. Цьому сприяють: сприятливий психологічний клімат в колективі, професіоналізм керівника закладу , ефективність функціонування учнівського самоврядування, наявність власного веб-сайту ; якість освітянських послуг, зовнішня атрибутика і достатня навчальна база . Директор школи щорічно звітує на загальних зборах про питання навчально-виховної, методичної і фінансово-господарської діяльності навчального закладу.
  Навчальний заклад користується авторитетом серед жителів мікрорайону та прилеглих районів, скарг з боку батьків немає. З метою покращення іміджу ЗНЗ в школі проводяться різноманітні заходи для учнів, батьків та жителів мікрорайону, склалися добрі традиції у проведенні родинних свят , вечорів відпочинку мікрорайону; відзначенні знаменних дат.
  У школі з інших мікрорайонів навчається 11,5 відсотків учнів, динаміка стабільна. Проте необхідна розробка концепції розвитку школи на перспективу , урізноманітнення форм та системність ПР-акцій серед батьків.
  Членами експертної комісії аналізувалась і діяльність робочої групи школи та матеріали самоаналізу. У результаті п’яти відповідей « ні » у пункті 1.12 та однієї у пункті 2.25 у матеріалах самоаналізу й експертної комісії у розділі 1 знято 50 балів, а розділі 2- 10 . Загальна кількість балів за матеріалами самоаналізу 560, за матеріалами експертної комісії – 551 балів. Різниця визначена із врахуванням коефіцієнту значимості. При підведенні підсумків роботи експертної комісії більш детально розглядалися протоколи ,у яких було розходження. Адміністрація школи та члени робочої групи погодилися із оцінкою діяльності школи, визначеною експертною комісією.
  Атестаційні матеріали були розглянуті на засіданні регіональної експертної ради з ліцензування та атестації навчальних закладів при Управлінні освіти і науки Чернігівської ОДА. Наказом Управління освіти і науки Чернігівської ОДА від 07 лютого 2014 року «Про результати державної атестації навчальних закладів області» Ніжинську загальноосвітню школу І-ІІ1 ступенів № 13 Ніжинської міської ради Чернігівської області визнано атестованою ( рівень освітньої діяльності достатній ).

Переглядів: 337 | Додав: mmknizhyno | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Травень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
МОНмолодьспорту
Управління освіти
Електронна реєстрація в ДНЗ
ЧОІППО
Національна дитяча гаряча лінія
Національна гаряча лінія