П`ятниця, 25.09.2020, 04:14
| RSS

Меню сайту
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2019 » Лютий » 25 » Майстер-клас з англійської мови
20:28
Майстер-клас з англійської мови

22 лютого 2019 року в Ніжинській гімназії № 3 відбулася презентація методичних матеріалів та майстер-клас Даниленко Ольги Юріївни, вчителя вищої категорії, на тему "Сприяння розвитку критичного та творчого мислення в учнів за допомогою новітніх технологій на уроках англійської мови" для вчителів закладів загальної освіти міста.

Приходько Людмила Іванівна, заступник директора з науково-методичної роботи, представила досвід та основні досягнення вчителя. Вона побажала учасникам тренінгу плідної роботи та отримання практичних порад.

Ольга Юріївна провела півторагодинний тренінг англійською мовою, під час якого вчителі працювали в різних режимах – індивідуальному, парному та груповому. На початку заняття вона організувала невелику гру-змагання із застосуванням техніки QR-codes для розминки учасників. Далі вони дали тлумачення терміну "критичне мислення", підібрали визначення кожному із шести рівнів Таксономії Блума, з'ясували важливість взаємозв'язку між ними. Тренуючись над тим, як створити умови для кращого розвитку в учнів уміння критично мислити, вчителі складали запитання та придумували завдання до казки "Спляча красуня", яка дається у підручнику для учнів 5 класу Оксани Карп’юк. Учителі, які були в ролі п’ятикласників і відповідали на поставлені запитання та виконували запропоновані завдання, відмітили, що на деякі запитання їм важко було відповісти відразу, бо вони змушували думати. Ця вправа переслідувала саме таку мету – змусити думати і поступово переходити від простого до високого рівня складності розумового мислення.

Об’єднавшись у дві команди, вчителі продовжили в ігровій формі знайомитись з тим як працює техніка Таксономії Блума. Учителі прийшли до висновку, що не треба "заганяти" учнів у рамки шаблонних запитань. Набагато важливіше навчити їх нестандартно, ризиковано, іноді дивно мислити виходячи за межі звичного, але мислити!

У рефлективних відгуках учителі зазначали важливість отриманої інформації, необхідність обговорення подібних питань саме в груповому режимі, коли відбувається обмін досвідом на запозичення нових ідей.

Педагоги  отримали матеріали тренінгу, які можна використовувати при підготовці до проведення уроків англійської мови.

 

Переглядів: 184 | Додав: osvita-nizhyn1769 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
МОНмолодьспорту
Управління освіти
Електронна реєстрація в ДНЗ
ЧОІППО
Національна дитяча гаряча лінія
Національна гаряча лінія